![]() |
حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
مراحب
المحادثة هاي بحكو 2 مع بعض بس سمعهم ثقيل ... الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟ الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطار الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمة الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفين الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهش الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشر الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هادي الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلة الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعان الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتور الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد الباب الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترم الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟ الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟ الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطير الأول : لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غالي الثاني: خالي.. انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السن الأول : الجن .. نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟ الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه . عايز تولع؟ الأول : أدلع ! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنيا الثاني :يقبضوا عليا !! ليه !؟ الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، يدفعه من القميص روح اشتغل شغلة تاكل منها عيش الثاني : خيش!! والله ده صوف انجليزي الأول: بنتك زيزي!!! ربنا يخلي... الثاني : أنتاج محلي .!!!! ده مستورد يمر شاويش من بتوعنا ... يلفت انتباه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!! الاتنين: ايوة يا شاويش ...احنا مستنين الأتوبيس الشاويش :! نهاركم مش فايت .... جواسيس !!! قدامي على القسم لازم ردود حلوة |
مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
ههههههههههه ما بسمعو منيح والله هبايل مشكور على الموضوع الحلو جدا ونتمنى المزيد زيو
|
مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
هههههههـ
هاد الشاويش طلع من بلدياتهم ههه مرسي اسيرة على النكشة الحلوه تحيتي ^^ |
مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
عاشق الفهود
قمرهم مشكورين ع مروركم الروعه والحلو والله نورتوو |
مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
روعةةةةةةةةة نكشة الجوز يسلمو .................. |
مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
ههههههههههههههههههههه ثانكس على الموضوع ونتمنى المزيد
تحياتي للجميع..................... |
مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
ههههههههههههههههههههههههههه
يسلمو اميرة في قلب دامع على موضوعك الحلو |
| الساعة الآن 05:21 PM بتوقيت العيساوية |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Designed & TranZ By
Almuhajir
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات العيساوية...المشاركات والمواضيع في منتديات العيساوية لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها
All participants & topics in forum esawiah.com
does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author