منتديات العيساوية

منتديات العيساوية (http://www.esawiah.com/vb/index.php)
-   استـخـف دمــك (http://www.esawiah.com/vb/forumdisplay.php?f=35)
-   -   حوار بين اثنين سمعهم ثقيل (http://www.esawiah.com/vb/showthread.php?t=24327)

أسيره في قلب دامع 18-01-2008 08:38 PM

حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
مراحب

المحادثة هاي بحكو 2 مع بعض بس سمعهم ثقيل ...



الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟

الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان

الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطار

الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمة

الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفين

الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهش

الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشر

الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هادي

الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلة

الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعان

الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتور

الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد الباب

الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترم

الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟

الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟

الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطير

الأول : لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غالي

الثاني: خالي.. انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السن

الأول : الجن .. نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟

الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه . عايز تولع؟


الأول : أدلع ! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنيا

الثاني :يقبضوا عليا !! ليه !؟

الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، يدفعه من القميص روح اشتغل شغلة تاكل منها عيش

الثاني : خيش!! والله ده صوف انجليزي

الأول: بنتك زيزي!!! ربنا يخلي...

الثاني : أنتاج محلي .!!!! ده مستورد


يمر شاويش من بتوعنا ... يلفت انتباه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!!

الاتنين: ايوة يا شاويش ...احنا مستنين الأتوبيس


الشاويش :! نهاركم مش فايت .... جواسيس !!! قدامي على القسم




لازم ردود حلوة

محمود نخال 18-01-2008 08:46 PM

مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
ههههههههههه ما بسمعو منيح والله هبايل مشكور على الموضوع الحلو جدا ونتمنى المزيد زيو

قمرــكلهمــــ هم 18-01-2008 10:02 PM

مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
هههههههـ
هاد الشاويش طلع من بلدياتهم
ههه

مرسي اسيرة على النكشة الحلوه

تحيتي

^^

أسيره في قلب دامع 18-01-2008 10:25 PM

مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
عاشق الفهود


قمرهم


مشكورين ع مروركم الروعه والحلو
والله نورتوو

شب قدسي 18-01-2008 10:32 PM

مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
روعةةةةةةةةة
نكشة الجوز يسلمو
..................

مجد نخال 23-01-2008 03:48 PM

مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
ههههههههههههههههههههه ثانكس على الموضوع ونتمنى المزيد

تحياتي للجميع.....................

ஜღSaLLyஜღ 24-01-2008 10:24 PM

مشاركة: حوار بين اثنين سمعهم ثقيل
 
ههههههههههههههههههههههههههه
يسلمو اميرة في قلب دامع
على موضوعك الحلو


الساعة الآن 05:21 PM بتوقيت العيساوية

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Designed & TranZ By Almuhajir

جميع الحقوق محفوظة لمنتديات العيساوية...المشاركات والمواضيع في منتديات العيساوية لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها
All participants & topics in forum esawiah.com
does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author