العودة   منتديات العيساوية > 【ツ】 استراحة العيساوية 【ツ】 > استـخـف دمــك

قديم 18-01-2008, 08:38 PM   #1
أسيره في قلب دامع
عيساوي مميز

الصورة الرمزية أسيره في قلب دامع
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 22

أسيره في قلب دامع عضو في طريقه للتقدم



مراحب

المحادثة هاي بحكو 2 مع بعض بس سمعهم ثقيل ...



الأول : الاتوبيس ده بيروح مــصر الجديدة؟

الثاني : على الحديدة !!... ليه انت طالب احسان

الأول : بذرة الكتان !! لا ..دي تلاقيها عند العطار

الثاني : جزار!! اه ..قوللي كده .. عايز تشتري لحمة

الأول : معك حق.. الدنيا زحمة ..علشان ده ميعاد خروج الموظفين

الثاني : نور الدين !! لا والله .. ماعرفوهش

الأول : ما بتشربوش!! ليه ..كفا الله الشر

الثاني : رأس البر !!! ..ده مــصيف هادي

الأول .: عايز تركب للمعادي... دي منطقة جميلة

الثاني : بليلة !! انت شكلك كده جعان

الأول : عيان!!! أي والله .انت باين عليك عيان ..طيب ما تروح للدكتور

الثاني: الحنطور!! ده احسن من الأتوبيس ، وبيوصلني لحد الباب

الأول : هبــــاب !!! وانا اللي كنت فاكرك محترم

الثاني : اتخـرم !! هو مين ؟؟

الأول : عاوز اسـبرين ! ليه انت عندك صداع ؟

الثاني : قراع !!! ينهار اسود . ده مرض خطير

الأول : لا والله مش عايز. وبعدين مش بأحب الفطير. تقيل على المعدة وتمنه غالي

الثاني: خالي.. انت تعرف خالي ؟ ده راجل كبير في السن

الأول : الجن .. نهارك مش فايت ..انت عليك عفريت .!؟

الثاني : لا والله ..ممعاييش.. انت عايز الكبريت ليه . عايز تولع؟


الأول : أدلع ! أدلع عليك انت!؟ انت ما تملاش عنيا

الثاني :يقبضوا عليا !! ليه !؟

الأول : انت غريب يا راجل انت..شكلك شحات ، يدفعه من القميص روح اشتغل شغلة تاكل منها عيش

الثاني : خيش!! والله ده صوف انجليزي

الأول: بنتك زيزي!!! ربنا يخلي...

الثاني : أنتاج محلي .!!!! ده مستورد


يمر شاويش من بتوعنا ... يلفت انتباه الحوار، : بتعمل ايه يا جدع منك له!!!

الاتنين: ايوة يا شاويش ...احنا مستنين الأتوبيس


الشاويش :! نهاركم مش فايت .... جواسيس !!! قدامي على القسم




لازم ردود حلوة
أسيره في قلب دامع غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 18-01-2008, 08:46 PM   #2
محمود نخال
عيساوي جدع

الصورة الرمزية محمود نخال
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 21

محمود نخال عضو في طريقه للتقدم



ههههههههههه ما بسمعو منيح والله هبايل مشكور على الموضوع الحلو جدا ونتمنى المزيد زيو
التوقيع:
(( الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللًّهِ الا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ ))
محمود نخال غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 18-01-2008, 10:02 PM   #3
قمرــكلهمــــ هم
عيساوي مميز

الصورة الرمزية قمرــكلهمــــ هم
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 21

قمرــكلهمــــ هم عضو في طريقه للتقدم



هههههههـ
هاد الشاويش طلع من بلدياتهم
ههه

مرسي اسيرة على النكشة الحلوه

تحيتي

^^
قمرــكلهمــــ هم غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 18-01-2008, 10:25 PM   #4
أسيره في قلب دامع
عيساوي مميز

الصورة الرمزية أسيره في قلب دامع
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 22

أسيره في قلب دامع عضو في طريقه للتقدم



عاشق الفهود


قمرهم


مشكورين ع مروركم الروعه والحلو
والله نورتوو
أسيره في قلب دامع غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 18-01-2008, 10:32 PM   #5
شب قدسي
عيساوي مجتهد

الصورة الرمزية شب قدسي
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 20

شب قدسي عضو في طريقه للتقدم



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
روعةةةةةةةةة
نكشة الجوز يسلمو
..................
التوقيع:
ballack will be Legend the Euro
شب قدسي غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 23-01-2008, 03:48 PM   #6
مجد نخال
عيساوي VIP

الصورة الرمزية مجد نخال
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 25

مجد نخال عضو في طريقه للتقدم



ههههههههههههههههههههه ثانكس على الموضوع ونتمنى المزيد

تحياتي للجميع.....................
مجد نخال غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 24-01-2008, 10:24 PM   #7
ஜღSaLLyஜღ
عيساوي زعيم
 
المعلومات الشخصية

التقييم
معدل تقييم المستوى: 23

ஜღSaLLyஜღ عضو في طريقه للتقدم



ههههههههههههههههههههههههههه
يسلمو اميرة في قلب دامع
على موضوعك الحلو
التوقيع:
اذا كانت الاحلام تحيني فكل أحلامي أنت واذا كان الماضي يؤلمني فأنت الذي كنت أخجل أن أقول أحبك وتتوارى أشواقي عنك لأني أمام عينيك أحيا ولكني بقلبك مت لذلك أكمن في صمتي وسط الحب والآهات
ஜღSaLLyஜღ غير متصل   رد مع اقتباس
  إضافة رد


«     الموضوع السابق | الموضوع التالي »


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

الانتقال السريع


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Designed & TranZ By Almuhajir

جميع الحقوق محفوظة لمنتديات العيساوية...المشاركات والمواضيع في منتديات العيساوية لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها
All participants & topics in forum esawiah.com
does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author


الساعة الآن 06:43 PM بتوقيت العيساوية